033 303 7750   |    info@bunthoveniers.nl Showtuin: Nieuwe Voorthuizerweg 32 | 3862 RW Nijkerk
Gratis staal aanvragen
Strakke tuin met kunstgras

Strakke tuin met kunstgras

In Nijkerk hebben wij dit gazon gerealiseerd met kunstgras van EasyLawn. Omdat er  heel beperkt onderhoudswerk aan kunstgras is, wordt er steeds vaker voor gekozen. Het onderscheid tussen echt gras en kunstgras zie je bijna niet meer.

Diverse toepassingen

Er zijn meerdere toepassingen waarvoor kunstgras wordt gebruikt. Het meeste wordt het geïnstalleerd als siergazon, maar het kan ook worden gebruikt op een balkon of dakterras, of als sterke speelondergrond of als putting green.

Niet van natuurlijk te onderscheiden

In deze tuin installeerden we een type kunstgras met verschillende soorten vezels, van verschillende kleuren, structuren en hoogtes. Dit type heeft de naam Intence PU en is 40 mm hoog. Het eindresultaat mag er zijn.

Showtuin

Wilt u meer weten of de Intence PU in het echt zien? Neem dan een kijkje in onze showtuin.

5 voordelen van EasyLawn kunstgras
17 hoogwaardige kunstgrassoorten