Kunstgras showtuin Nijkerk

Maak een afspraak bij onze showtuin Nijkerk voor samples en kunstgras soorten in groot formaat. Naast het online kunstgras assortiment op deze website, kunt u in de showtuin het gehele assortiment in de vorm van samples zien en voelen.

Bestverkochte soorten

Daarnaast liggen in de showtuin de bestverkochte kunstgras soorten, waar u over kunt lopen en op kunt zitten. Zo ervaart u het gras op eigen wijze.

Kunstgras voor?

Voor welke oppervlakte zoekt u kunstgras? Wat zijn de vereisten? Welke kleurstellingen spreken u aan of zijn er nodig? Heeft u specifieke wensen?

Advies en offerte op maat

Overleg al uw wensen en eisen met ons zodat wij u kunnen helpen met de juiste kunstgras keuze en een offerte op maat kunnen opstellen.

Contact kunstgras Nijkerk

Neem telefonisch contact op met kunstgras Nijkerk of maak een afspraak met ons via het online contactformulier. Na ontvangst van het formulier nemen wij telefonisch contact met u op.

Openingstijden Nijkerk

Openingstijden:
Maandag-vrijdag op afspraak.

Zaterdag, zondag en feestdagen gesloten.

Het bezoekadres van de showtuin in Nijkerk staat rechtsonder op deze website.