Kunstgras kopen

Koop kunstgras bij kunstgras Nijkerk! Wij leveren het kunstgras op de gewenste locatie en doorgaans binnen drie werkdagen! Als u dat wenst leggen wij het gras ook voor u aan, met behulp van onze kunstgras legservice.

Koop online

U weet welk type gras u nodig heeft, de benodigde hoeveelheid en de kleur? Koop dan uw kunstgras online door het bestelformulier in te vullen en te verzenden.

Koop in de tuin

Ook kunt u een afspraak maken bij ons in de showtuin en daar het gras bestellen. Dat is wat persoonlijker, een medewerker van team Easylawn heeft dan de tijd voor u.

Kunstgras gekocht?

U heeft de bestelling geplaatst? Dan nemen wij telefonisch contact op om de bestelling door te nemen. Indien u in de tuin besteld kunt u direct de opdrachtbevestiging ondertekenen. U ontvangt de factuur en als deze is voldaan nemen wij nogmaals contact op over de leg- en leverdatum.

Koop natuurlijkogend kunstgras bij Kunstgrasnijkerk.nl!