Kindvriendelijke tuin in Nijkerk

Kindvriendelijke tuin in Nijkerk

In Nijkerk heeft Bunt hoveniers deze prachtige kindvriendelijke tuin aangelegd. Er is gebruik gemaakt van een combinatie van levende en dode materialen, het beste van beide werelden zorgt ervoor dat deze tevreden klant geniet van een praktische en toch natuurlijke tuin.

In deze tuin is gebruik gemaakt van Finesse PU. Dit soort kunstgras heeft stevigere vezels dan een gemiddels 'landscape' product waardoor het intensiever gebruikt kan worden zonder dat er slijtage ontstaat of zichtbare gebruikerssporen. Finesse PU heeft korte vezels (26 mm) en ziet er het hele jaar door uit alsof het net gemaaid is!

In deze tuin is het kunstgras deels gebruikt als voetbalveld, voor recreatief gebruik is dit een prima product. Mocht u plannen hebben om intensiever te sporten in de tuin of bijvoorbeeld bij een school of instelling, vraag dan naar de mogelijkheden. Speelveldjes met een gecertificeerde valhhoogte, private puttinggreens, niks is te gek!

Wij werken in een groot deel van Nederland: Het Gooi, Amsterdam, Utrecht, Bloemendaal, Aerdenhout en uiteraard regio Nijkerk, Barneveld, Voorthuizen, Hoevelaken, Harderwijk.

Vragen? Neem contact op met Bunt hoveniers en vraag naar de mogelijkheden of maak een afspraak voor een bezoek aan onze showtuin.