Kindvriendelijke tuin in Barneveld

Kindvriendelijke tuin in Barneveld

In opdracht van een klant in Barneveld hebben wij deze tuin volledig gerenoveerd. Van de tekentafel tot het eindresultaat dat u hier ziet, werkelijk een prachtig project waar wij erg trots op zijn. Een combinatie van kindvriendelijk (met schommel en trampoline), onderhoudsvriendelijk en stijl door de gebruikte organische vormen, wie wil er niet zo'n tuin?

Diverse materialen

We hebben gebruik gemaakt van diverse soorten sierbestrating, levende borders en perken, verlichting en kunstgras van EasyLawn. Kunstgras is, net als sierbestrating verkrijgbaar in verschillende soorten. Deze klant heeft gekozen voor Jolie 45 PU, deze lijkt het meest natuurlijk. Dit gazon heeft verschillende hoogtes 'sprieten' tot wel 45 mm hoog, verschillende kleuren en ook vormen waardoor het zacht aanvoelt maar toch veerkrachtig is. PU staat voor de backing van Poly Urethaan, een nieuwe variant backing met diverse milieu- en praktische voordelen.

Onderhoudsarm

Vanwege het feit dat kunstgras vrijwel geen onderhoud nodig heeft werd hiervoor gekozen. Waar bestaat dat onderhoud uit? In ieder geval niet uit maaien en sproeien! Nee: Kunstgras dient eens in de zoveel tijd opgeborsteld te worden met een harde bezem of borstelmachine. Daarmee blijven de vezels mooi rechtop staan en voorkomt u mosvorming.

Tevreden klant

Met het eindresultaat is zowel de klant, als wij erg tevreden. Speelt u met het idee om voor kunstgras te kiezen? Om beter te kunnen beslissen kunnen wij u altijd verder informeren bij ons op de zaak in Nijkerk. Tevens hebben wij daar een showtuin waar u kennis kunt maken met de verschillende soorten kunstgras.