Sierlijke tuin in Voorhuizen
  • Sierlijke tuin in Voorhuizen

Sierlijke tuin in Voorthuizen

Voor particuliere klant uit Voorthuizen op de Veluwe werd een fraai kunstgras project gerealiseerd. De belangrijkste reden om voor kunstgras te kiezen was het onderhoudsvriendelijke karakter van kuntgras. De zeer natuurlijke uitstraling van de huidige generatie kunstgras maakte het besluit makkelijk.

Diverse toepassingen

Kunstgras kent verschillende toepassingen. Uiteraard als gazon in de tuin, maar ook op een balkon, op een dakterras, als speelondergrond of als putting green.

Keuze uit verschillende soorten kunstgras

Bij dit project gebruikte we kunstgras type Subtil PU van EasyLawn met diverse vezels, kleuren en hoogtes. Subtil PU is een van de goedkopere soorten maar dat is absoluut niet af te zien aan de uitstraling van dit gazon.

Showtuin in Nijkerk

Het is erg mooi geworden. Is kunstgras misschien ook iets voor u? Via de website krijgt u veel informatie. Wilt u een voorbeeld stukje ontvangen dan sturen wij dat zonder moeite uw kant op.